.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حواشي توديع و معارفه استاندار خراسان شمالي

هواپيماي اختصاصي حامل وزير كشور صبح شنبه ساعت 8.45 دقيقه به اتفاق ابوطالب شفقت و هيئت همراه وزير كشور وارد فرودگاه بجنورد شد.

*وزير كشور در بدو ورود به فرودگاه ضمن اداي احترام به شهداي استان و تمثال امام راحل از مسئولين استاني، انتظامي و امنيتي بجنورد سان ديده و با حضور در گلزار شهداي بجنور د بر مزار امامزاده صالح جعفر بن موسي در بجنورد زيارت كرد.

*وزير كشور پس از بازديد از ساختمان در حال ساخت استانداري به منزل نماينده ولي فقيه در استان رفت و به اتفاق آيت الله مهمان نواز در ساعت 10 صبح وارد سالن گلشن ارشاد براي شركت در مراسم توديع و معارفه شد.

*عليرغم صدور كارت براي خبرنگاران تصويري و مكتوب جهت حضور در مراسم استقبال وزير كشور در فرودگاه، تنها خبرنگاري كه توانست از وزير كشور در باند فرودگاه مصاحبه بگيرد خبرنگار واحد مركزي خبر در بجنورد بوده كه البته اين اقدام تيم امنيت سپاه مورد آزردگي خاطر جهانبخش استاندار خراسان شمالي قرار گرفته بود.

*سالن گلشن ارشاد استان محل معارفه شفقت و توديع جهانبخش مملو از مديران استان هاي بوشهر؛ خراسان شمالي، خراسان رضوي و معدودي مديران استان مازندران بوده است.

*عليرغم اينكه در مراسم معارفه شفقت در بوشهر هيچ كدام از معاونان و مديران ستادي استانداري مازندران وي را مشايعت نكرده بودند ولي معاونان و تعدادي از فرمانداران شفقت در بوشهر حضور پررنگي در مراسم معارفه او در بجنورد داشتند كه البته اين اقدام شايد به واسطه اينكه جهانبخش استاندار بوشهر بوده و آنان وي را نياز دارند بوده است.

*علي حجازي شهردار ساري كه در معارفه شفقت در بوشهر آمده بوده معارفه او را در بجنورد نيز مشايعت كرده و سجادي مديركل ارزيابي عملكرد دوران تصدي شفقت بر مسند استانداري و جسيني مديركل دفتر اتباع خارجي استانداري در مراسم معارفه شفقت در بجنورد حضور داشتند.

*محمد زاده مديركل بهزيستي مازندران نيز در كنار همتاي بجنوردي خود در سالن گلشن حضور يافت. حضور تمامي مديران در جلسه صرفا از طريق كارت ورود حراست بوده است.

*جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه مازندرانی نیز در جلسه معارفه حضور فعال داشتند.

*پس از خيرمقدم معاون پشتيباني استانداري بجنورد، مجري مراسم لوح تقدير و خيرمقدم دبير مجمع نمايندگان استان خطاب به جهابنخش و شفقت را قرائت كرده و پس از آن دبير مجمع نمايندگان بجنورد از شفقت خواست تا سهم درآمدي و ارزش افزوده بجنورد را ارتقاء دهد.

*نماينده ولي فقيه در استان كه بخش عمده سخنانش جنبه اخلاقي و اعتقادي داشته حضور شفقت را مايه دلگرمي استان دانسته و گفت : مردم مازندران و مسئولين اين استان همواره مورد توجه و علاقه مردم استان خراسان شمالي بوده و هستند.

*پس از سخنان وزير كشور و استاندار خراسان شمالي نوبت به ابوطالب شفقت استاندار جديد رسيده كه وي به دليل ضيق وقت سخنان خود را كوتاه كرده كه البته در لابلاي سخنانش به جاي خدمت به مردم بجنورد نام مردم بوشهر را بر زبان ميان آورده بود كه مورد توجه حاضران خصوصا وزير كشور قرار گرفت و شفقت گفت كه هنوز استاندار بوشهر هم هستم تا زماني كه توديع نشوم.

*مراسم توديع و معارفه در ساعت 12.30 پايان يافته بود كه در حين خروج وزير كشور از سالن همايش تعدادي از حاضرين از تغيير جهانبخش از بجنورد ابراز خرسندي كرده و گفتند كه اين استاندار هيچ كاري براي استان نكرده است و از وزير كشور خواسنند تا گلايه آنان را به گوش رئيس جمهور برساند.

*در مسير حركت وزير كشور از فرودگاه تا محل همايش چندين راس گاو در نقاط مختلف شهر ذبح شده و همچنين به واسطه تشكيل ستاد استقبال براي استاندار سطح شهر پر از پارچه نوشته هايي خطاب به استانداران قديم و جديد بوده است براي نمونه بسياري از تراكتور و ادوات كشاورزي در جلوي اداره با پرچم ايران در محل ورود وزير كشور خودنمايي كرده بودند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 تير 1389
زنده باد مهندس ابوطالب شفقت فرزند پاك و صالح و مومن ديار طبرستان
mirbahman 28 تير 1389
با سلام: من هم بعنوان یک مازنی انتصاب جناب مهندس شفقت رابه استاندار خراسان شمالی تبریک گفته واز ایزد منان آرزوی توفیق خدمات شایسته تر به مردمان آن را خواستارم.
نا شناس 3 مرداد 1389
اگر باشفقت همدل شوید بهتر میتوانید کارها را به پیش ببرید و اگر نه کارشکنی به ضرر خودتان خواهد بود .شفقت مرد خدا وراستی وعدالت است .خدمت به خلق خدا برای شفقت از همه چیز بالاتر است.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.